textařské a redakční služby

Malé svatohorské divadélko slaví tři roky (FOTOGALERIE)

05.11.2014 18:18

V pondělí 3. listopadu slaví Malé svatohorské divadélko Gymnázia pod Svatou Horou třetí rok své existence. Během této doby se na jevišti objevili nejen studenti, u nichž se jedná o domácí scénu, ale i mnozí protagonisté působící mimo příbramské okolí, a to jak ze souborů amatérských, tak i profesionálních. Dohromady jsme tak mohli vidět již pětačtyřicet představení. A další nás jistě ještě čekají.

Oslava výročí v neděli 2. listopadu byla „překvapivě“ pojata divadelně. Scénickým čtením hry V hodině rysa od švédského autora Per Olova Enquista. Tímto představením to totiž všechno před třemi roky začalo. Vystoupení karlovarského Divadla Dagmar si dodnes stále živě pamatuji. Již tehdy na mě síla textu udělala obrovský dojem. Ten se během oslavně vzpomínkového čtení ještě více prohloubil.

Úplně mne fascinoval ten rozdíl ve vnímání mezi mým současným a minulým já. Dobře… Uznávám, že ten rozdíl nebyl nijak více markantní. Jen jako kdybych najednou byl starší, a troufám si říci, že snad i trochu dospělejší. Co ovšem zůstalo stejné, je výsledný pocit, který shrnuje replika jedné z postav. „Je to něco, co mi do teď pomáhalo žít a doufám, že mi to bude pomáhat až do konce mého života.“

Jan Cvačka, student FF UK, absolvent GSHPB

Fotogalerie: Malé svatohorské divadélko slaví tři roky (FOTOGALERIE)

Tato fotogalerie je prázdná.

Vyhledávání

Kontakt

Stanislav Břeň - Příbram ag. Příbram + 420 606 293 764

Newsletter Příbram ag.

Přihlaste se k odběru novinek:

Zpravodajství

Nebyly nalezeny žádné záznamy.