textařské a redakční služby

Danda vystupuje z klubu ANO, Stefanidesová mandát nesloží (PROHLÁŠENÍ)

14.11.2014 11:21

Otiskujeme prohlášení dvou příbramských zastupitelů za hnutí ANO (Vladimíra Dandy a Jitky Stefanidesová), kteří reagují na výzvy vedení hnutí ANO v Příbrami. Lídr ANO Jindřich Vařeka vyzval Stefanidesovou ke složení mandátu.

Vyjádření Vladimíra Dandy:

Vzhledem k tomu, jak se klub zastupitelů hnutí ANO postavil k paní Stefanidesové, považuji za čestné z klubu zastupitelů hnutí ANO vystoupit a zůstat nezávislým zastupitelem do té doby, než se poměry v klubu hnutí ANO změní. Chtěl bych i nadále spolupracovat se všemi členy a sympatizanty hnutí ANO, kteří vyznávají principy demokracie.

Všechny sv0 voliče a voliče hnutí ANO chci ubezpečit, že budu hlasovat v rámci programového prohlášení hnutí ANO, ale také podle svého nejlepšího vědomí a svědomí a zdravého úsudku.

Vyjádření Jitky Stefanidesové:

Vážený pane Vařeko,

ve výzvě k mé rezignaci mě i voliče ubezpečujete, že mám právo na svůj názor. Když pak veřejně svůj názor projevím, vyhrožujete mi právníky a požadujete mou okamžitou rezignaci.

Neakceptoval jste výsledky voleb. Nic víc, nic míň. Tento názor jsem vyjádřila v okamžiku, kdy jste nás postavil před hotovou věc a sám si vybral nejužší vedení radnice.

Dalším důvodem k mé rezignaci má být podle vás také to, že jsem se nedostavila na schůzi. Tu jste však nechal svolat sotva pár hodin před jejím konáním. Z pracovních důvodů jsem se nemohla dostavit a řádně se omluvila. Výsledek této troufalosti už pak známe všichni.

Sama dobře vím, jak Příbram touží po změně. Proto jsem se rozhodla na postu zastupitele setrvat a nezradit tím tak voliče. Při rozhodování o dalším osudu města budu hlasovat jako doposud, a to podle svého nejlepšího vědomí a svědomí a ne podle diktátu.

red
 

Vyhledávání

Kontakt

Stanislav Břeň - Příbram ag. Příbram + 420 606 293 764

Newsletter Příbram ag.

Přihlaste se k odběru novinek:

Zpravodajství

Nebyly nalezeny žádné záznamy.